Hürriyet

8 Kasım 2010 Pazartesi

Fashion by Elie Saab

  Tam da ders yapmaktan sıkıldığım bir anda, bloguma girip bir güzel update etmek geldi içimden :))

  Benimki bir moda blogu değil, daha 'çok ordan burdan' gibi konularda yazıyorum. Biraz daha kendi hayatımdan, kendi yaşadıklarımdan. Ama bu sefer modayla ilgili bir entry oldu bu. Sonuçta kylie'sblog da giyinmeyi seviyor :)  
  Bir tasarımcının bütün elbiseleri mi güzel olabilir acaba?? Elie Saab hayallerimdeki gelinlikten tutun, günlük veya haute couture bütün tasarımlarıyla beni baştan çıkaran bir tasarımcı. Sizler için Elie'nin tasarımlarından bazılarını blogumda paylaşmak istedim. Afiyet olsun... ;)


İşte Elie Saab...





























Elie Saab dışında yeni keşfettiğim bir tasarımcıyı daha paylaşmak isterim. (ben yeni keşfettim ama siz belki de daha önceden duymuştunuz hatta almıştınız orasını bilemem :)) )

Karşınızda Isaac Mizrahi!!!

Gerçekten çok renkli ve çok orjinal tasarımları var. Tesadüfen moda haftalarıyla ilgili resimlere bakıp, haberleri okurken karşıma çıkan isimlerden bir tanesi oldu Isaac Mizrahi. Ben çok beğendim umarım siz de beğenirsiniz.

İşte Isaac Mizrahi...













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder