Hürriyet

8 Kasım 2010 Pazartesi

'toy watch is an addiction'

  Toy Watch! Kesinlikle herkes bir tane almalı. Geçen gün gazetede bir haber vardı: 'Hermés'i olmayan kadın kadın değildir' diye. Asıl toy watch'ı olmayan bir kadın düşünemiyorum :)) Ben alalı çook oldu 2009 yazıydı sanırım. Şimdi yeni bir tane almayı düşünüyorum açıkça söylemek gerekirse. Birbirinden güzel modelleri var, renkli renkli, çeşit çeşit. Bu sene fosforlularını ve beyaz renkli sadece camları renkli modelleri benim en çok hoşuma gienler. Yok ben renkli saat takmam, daha klasik model severim diyorsanız Toy Watch onu da düşünmüş. Daha klasik tarzda modellerde çıkarmış, taşlı, sarı veya beyaz altın görünümlü, krom, baget taşlı...  Koleksiyonunda: Fluo Pearly, Gems, Jelly, Jelly Looped, Jelly Army, Jelly Disco, Jelly Flag, Skeleton, Oversize, Fluo, Fluo Disco, Fluo Mood gibi bir çok seri ve model var. Kısacası Toy Watch almak istedikten sonra, zevkime göre bulamadım deme şansınız pek yok :) Ben Fluo serisinin pırlanta taşlı grisini takıyorum, genel olarak da Fluo serisindeki nerdeyse tüm modelleri beğeniyorum. Toy Watch tarzını en iyi o seri yansıtıyor bence. Ama geçen sene çıkardığı Jelly serisi de gerçekten çok hoş! Sizin için seçtiğim bazı modeller aşağıda, bir göz atın beğeneceğinize eminim ;)

Farklı Toy Watch Modelleri



























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder