Hürriyet

19 Aralık 2010 Pazar

bloody mary!!!




  Daha önce de bloody mary'i ne kadar sevdiğimden bahsetmiştim size. Şimdi sıra geldi "home made bloody mary'e" benim için de yeni bir deneyim olacak... Çeşitli internet sitelerinden baktıktan sonra ve bloody mary'nin tam tarifini buldum.





işte recipe'niz ;)

- 4.00cl. Vodka
- 10.00cl. Domates Suyu
- 2 damla Tabasco Sauce ( benim gibi acı seviyorsanız daha da fazla koyabilirsiniz ;) )
- 5 damla Limon Suyu
- 5 damla Worcestershire Sauce
- 1 Tutam Kereviz Tozu
- 1 tutam Tuz
- 1 tutam Karabiber
-ve tabiki de buzzzz
+ hazırlarken shaker'a ihtiyacınız olabilir.

veya ölçüleri boşverin, kendi damak tadınıza göre yukarıdaki malzemelere sadık kalarak karıştırın gitsin :D
www.uzmantv.com/bloody-mary-nasil-hazirlanir

(barmenin sos isimlerini telaffuzundan dolayı özür dilerim, iyi bir tarif olduğu için koymak istedim yine de :)) )

p.s: sizin için bloody mary araştırmaları yaparken, shrimp bloody mary tarifi de buldum. hiç içmedim ama eğer karides seviyorsanız eminim ki shrimp b.m de çok lezzetlidir. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder