Hürriyet

21 Nisan 2011 Perşembe

Chilai - Bebek



Çoktandır Bebek'te inşaat halinde gösterişli bir yapı görmekteydik. Caddenin ( Rumeli Hisarı tarafından gelirken) en başında kalan İl Porto'nun yanındaki Chilai, sonunda açıldı ve konuklarına hizmet vermeye başladı. Tahta kaplamalı mekanın içi de dışı da çok şık ve oldukça modern. Denizin tam üstünde kalan açık oturma yeri ise gerçekten şahane.
Geçen pazar gittiğimizde hava gerçekten soğuk olmasına rağmen ısıtıcılar ve üzerimize aldığımız şallar sayesinde neredeyse hiç üşümedik.
Önceden yemek yemiş olduğumuz için sadece bir şeyler içtik ama menüsüne biraz göz gezdirdim ve çok beğendim. Zengin ve bol çeşitli bir menüsü var. Sushi'den pizza seçeneklerine, Hamburger'lardan ilginç salatalara ve makarnaya kadar. Ayrıca içki menüsü de çok güzel. Bir sürü kokteyl çeşidi mevcut. Henüz yemek yeme şansı bulmadım ama yakın bir zamanda gidip yiyeceklerin de tadına bakmayı çok istiyorum. Üstelik hatırladığım kadarıyla fiyatları da öyle çok abartılı değil. Şık bir restoranda yemek yediğinizde ödediğiniz hesaptan daha fazla bir hesap ödeyeceğinizi sanmıyorum.
Chilai Bebek Bistro Lounge, Fine Dining ve Bahçe kısımlarından oluşuyor. Ve hepsi de birbirinden keyifli gözüküyor. Pazar öğlen gittiğimizde çok dolu olduğu için tavsiyem gitmeden önce telefonla rezervasyon yapmanız. Böylece istediğiniz bir yerde oturabilme şansınız olur ve gittiğinizde beklememiş olursunuz.


Chilai yazıma bir ekleme yapmak istiyorum... Dün gece Bebek Chilai'ya gittim ve yüksek sesli müzik olan fakat oturmalı bir gece klubü havasındaydı ve gerçekten çok hoş bir ortamı vardı. Bana yazın Bebek'te happy hour yapılabileek hoş bir yer havası verdi dün. Hatta bunu arkadaşlarımla da konuştum ve herkes eğer güzel, kaliteli bir parti ortamı oluşturulabilirse Chilai'da çok eğlenceli happy hour'lar olabileceğini düşündük. İşletmeciler yapar mı orasını bilemeyeceğim ama eğer düşünüyorlarsa hayata geçirmeleri güzel olur :)) Bunun yanında dün orada yemek yiyen bir arkadaşıma yemekleri nasıldı diye sordum. Güzel ve porsiyonları büyük olduğu için çok doyurucu yanıtını verdi. Kendim yemediğim için kesin bir şey söyleyemesem de güzele yakın olduğuna kesinlik kazandırmış olduk böylece. :))

Chilai İletişim Bilgileri:


www.chilai.com.tr 

Rezervasyon için Tel: 0212 263 63 15
                             GSM: 0530 936 42 41
                             Mail: info@chilai.com.tr
Adres: cevdetpaşa cad. no:60 Bebek/İstanbul

Ayrıca mekana deniz yoluyla da ulaşım mümkün bunun için de yukarıdaki numaları arayarak bilgi alabiliyorsunuz.









Mutlaka gidiiiiin ;))

1 yorum: