Hürriyet

5 Mayıs 2011 Perşembe

Cahide Değil Nahide ;)



Geçtiğimiz haftasonu yine ne yapsak diye düşünürken bir grup arkadaşımızın Nahide'ye gideceğini öğrendik. Gitsek miii, gitmesek mii diye karar vermeye çalışırken kendimizi önce Jessy'lerin evinde daha sonra da Nahide'de bulduk. Daha önce hiç gitmemiştim -nedenini bilmiyorum:) - ama gerçekten başarılı bir gece klubü. Aslında müzikleri konusunda çok emin değilim yani eğer Türkçe müzik çalan yerlerden hoşlanmıyorsanız Nahide size hitap etmeyebilir. Piyasa'daki gibi de Türkçe çalmıyor daha çok yeni çıkan şarkıarı çaldı cumartesi akşamı diye hatırlıyorum ama tabii bildiğimiz şarkılardan da çalmayı ihmal etmiyorlar. Ben en çok Show Time kısmını sevdim :) Sahnede yapılan danslar hem ilgi çekiciydi hem de sempatikti. Daha sonra arada bulunan gelin adaylarını geleneksel Nahide kına geceleri için sahneye çıkartıp tepsilerin içindeki kınalarla yapılan kına gecesi dansları ve söylenen şarkılar da oldukça neşeliydi. Sahne şovları sona erdikten bir süre sonra da tam salonun ortasında iki kişilik bir dans gösterisi oldu. Nahide bundan sonra gitmek isteyeceğim yerlerden olur açıkçası ama maalesef - özellikle benim için çok büyük bir problem olan - "sigara dumanı ve sigara kokusu" burada da mevcut. Eve döndüğümde kıyafetlerime sinen sigara kokusu gerçekten çok çok kötüydü hepsini ayrı bir torbaya koyarak kirliye attım açıkcası. Bu gece kluplerindeki sigara yasağına uyulmaması Piyasa'da da vardı ve ilk gittiğimizde şikayet etmiştik telefonla ihbar hattını arayıp ama sonucun değişmediği ortada. Nahide için de aynısını yapmadık ama aslında yapsak tam yeriydi çünkü benim bir ara tam karşımdaki havalandırmadan gelen rüzgarlar ve sigara dumanı yüzünden boğazım yandı ve gözlerim de tabii.
Neyse ama kötü yorumlarımı bir kenara bırakıyorum. Bütün bunların yanı sıra Nahide'de de bloody mary denememek olmazdı:) aslında tam tarifine göre hazırlanmıştı ama sanırım 29'unki daha güzel. Bilemiyorum belki de ona alıştığımdandır. Yine de güzeldi ama daha sulu ve bilmiyorum işte daha bir değişik. Çoğunlukla Tarkan, Ajda Pekkan ve Sinan Akçıl'ın yeni şarkıları çalındı. En son hatırladığım Orhan Gencebay'dan Batsın Bu Dünya'ydı oradan sonra benim için müzik sıfırlandı. Gerçi o şarkılarda eşlik ederek dans ettiğimi hatırlıyorum ama genelde 2-3 tane o tarz şarkıdan sonra ben bayıyorum. Biz Nahide'ye standlı gittik çünkü Maisy'ciğimizin doğum günüydü ama duyduğum kadarıyla yemek daha sonra stand alanlar da çok eğleniyorlar.

size Nahide'den bazı kareler;




Bu da benim çektiğim görüntüler;








Nahide için iletişim bilgileri:

Kadırgalar cad. Maçka Demokrasi Parkı
Maçka-İstanbul
Tel: 0212 219 65 30 / 219 65 31

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder