Hürriyet

22 Mayıs 2011 Pazar

Melissa Shoes



Ben alalı aslında 2 ayı geçti. Havalar da bir türlü ısınmadığı için henüz giymek kısmet olmadı ne yazık ki. Ama yine de artık giyebilirim diye düşünüyorum ve sabırsızlanıyorum. Melissa'nin yeni koleksiyonu Mel by Melissa gerçekten de çok güzel ayrıca bildğinizi gibi müthiş de kokuyor! :)

Aslında alakasız bir ayakkabı ve bir kaç küçük aksesuar almam gerektiği için Yasemin'le birlikte İstinye Park'a gitmiştik ve bana ayakkabı ararken girdiğimiz Divaresse'de bunları bulduk. Bayıldık ve hemen denedik hemen de satın aldık açıkçası :)) Hatta Yasemin iki tane aldı! Nasısa ayakkabılar bagajda duruyor :p

Vivienne Westwood'un Melissa için tasarladığı ayakkabılar da oldukça güzel.

Buyrun benimkiler ve başka renklerde ve modellerde Melissa'lar!!!




















Melissa'nın internet sitesi için de buradan buyrun: Melissa Official Website

5 yorum:

  1. Sadece bayan değil bende kendime erkek modelini bulup aldım kokusu cok güzeldi gercekten... tasarımları cok nadir

    YanıtlaSil
  2. erkek modellerini gormedim hic heralde dikkat etmedigimdendir :) ama onların da cok guzel oduğuna eminim, gule gule giy :)

    YanıtlaSil
  3. tesekkurler sende :)

    YanıtlaSil
  4. Erkek modellerini Bilstore mağazalarında bulabilirsiniz.

    Melissa ile ilgili bol bol resim haber bilgi için, herkesi facebook sayfamıza bekliyoruz ;)
    http://facebook.com/MelissaPlasticDreams

    YanıtlaSil
  5. Melissa Koleksiyonundan nasıl sipariş verebiliyoruz acaba online olarak ?

    YanıtlaSil