Hürriyet

22 Mayıs 2011 Pazar

One For One - Toms





Aslında yeni çıkmadı bu ayakkabılar son bir 3 senedir falan var ama şimdilerde herkesin ayağında :) Vallahi ben de bir tane aldım hem çok rahatlar hem de çok hafif. Üstelik alıştığımız bez ayakkabılara da benzemiyor, ayağı hiç terletmiyorlar. (bu baya önemli bir özellik çünkü diğer türlü yazın o ayakkabıları giymek çok rahatsız olabiliyor.) Bir sürü çeşidi, rengi var. Ben kendime koyu gri aldım. Kolay bir renk olduğu için griyi tercih ettim sanırım ikincisini kırmızı veya çizgili modellerinden alabilirim.

Espadrillerden bir farkı yok aslında o mantıkla yapılmış bir ayakkabı fakat, içi ortopedik ayakkabılar gibi ve hava alan tabanı da çok rahat. Hemen ayağınızın şeklini alıyor.

Ayakkabının en büyük özelliği One For One kampanyası fikriyle üretilmiş olması. Yani siz bir tane satın aldığınızda Afrika'da ihtiycaı olan bir çocuğa aldığınızın aynısından bir çift veriliyor.

Ayakkabılar Türkiye'de V2K'larda satılıyor ve tabiki de burada her şeyin olduğu gibi normal fiyatından daha pahalı :) 160tl civarındaymış sanırım ama ben Amerika'dan sipariş ettim ve kargo parasıyla birlikte 60$ ödedim. Yani ayakkabı aslında 45$'dı ama tabii yine de daha ucuza geliyor. Bir iki kişi birlikte söylerseniz kargonuzda daha ucuza gelebilir bu durumda.

Ayrıca benden sizlere bir tavsiye benim ayağım 36 numara ben oradan sipariş verirken W6 söyledim yarım numara daha büyük söylemenizi öneririm çünkü ayakkabı hemen esniyor. Böylece rahatlıkla ayağınız acımadan giyebilirsiniz.

İşte benim Toms'larım:






Bunlar da farklı çeşitlerde Toms'lar..





4 yorum:

  1. selam amerikadan istedim derken ebayden mi aldın ??

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. hangi siteden aldığını öğrenebilirmiyim acaba?

    YanıtlaSil
  4. arkadasim amerikadaniste.com adinda bir siteye uyeydi ve oradan getirtiyor. sen de uye olabilirsin.

    YanıtlaSil