Hürriyet

16 Haziran 2011 Perşembe

Anlat Güzel Mi Oralar?




İlk çıktığından beri ayrı bir sempati duyuyorum kendisine. Sesi çok kötü, bu ne böyle, hep aynı şarkılar diyenlere de hiiiç kulak asmadım. Ben istikrarlı bir şekilde Yalın'ı seviyorum :)) Zalim'i dinlediğimden beri her şarkısı benim için ayrı özeldir, her albümünü de heycanla bekler oldum. Bu sene de düşünüyordum 2 senede bir çıkartıyor artık vakti geldi derkeeen. Yalın'dan albüm yok ama olsun single var. Bu da bana yeter. Şarkı aslında tam bir Yalın şarkısı, yine herkes aynı diğer şarkılarıyla diyebilir. Ama ben onun bu tarzını seviyorum. Şarkıyı  başkası söylese de -onun özellikle kendisi için yaptığı şarkıları- bu Yalın'ın diyebilirsiniz. Bir marka gibi bence.

Sempatikliği, şirinliği ve bence birbirinden güzel şarkılarıyla Yalın, dinleyenlerinin kalbine dokunmayı başarıyor.





Anlat Güzel Mi Oralar? Gerçekten güzel, öyle özlemişim ki Yalın'dan yeni bir şarkı dinlemenin verdiği merak ve heyecanı, dinlerken çok sabırsızdım.

Şimdiden sizlere de iyi dinlemeler.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder