Hürriyet

20 Eylül 2011 Salı

Bundan Böyleee Arabesque!!!




Ruti'ciğimizin doğum günüydü geçen hafta.. Biz de perşembe gecesi kutlamaya, Maçka'daki Arabesque'e gittik.

Arabesque İzzet Çapa'nın.

Bütün yorumlarım bir kenara, gerçekten çok beğendim. Ve uzun zamandır gece çıkıp bu kadar eğlenmediğimi fark ettim. Uzun süre deli gibi dans ettik ayaklarımız ağrıdı ama müzik öyle enerjikti ki, yorgunluğumuzu unutturdu bize resmen.



Bir de yemekler var tabii...

Lübnan mutfağı, tek kelimeyle "lezzetli"!

Binbir çeşit meze, ara sıcak, ana yemek ve tatlı.



Abarttım tabii beğenimi göstermek için :) Tam olarak 11 çeşit meze, ona yakın miktarda ara sıcak, 4 çeşit ana yemek seçeneği, eğer sonrasında o kadar dans ve yemeğin üzerine hala midenizde yer bulabileceğinize inanıyorsanız da tatlı olarak; pestil, lokum, pasta, künefe tarzı aklınıza gelebilecek binbir çeşit tatlı.

Tadları zaten tartışmasız güzeldi, üstelik ağır ve fazla yağlı olmadığı için hiç bir rahatsızlık vermedi sonrasında.

Bunun yanında yemeklerin otantik sunumu, mekanın renkli ve oryantal dekorasyonu, tuvaletin güzel kokusu da es geçilemeyecek detaylardandı benim gözümde ;)



Başlı başına bir başka konu ise DJ ve çalan müzikler.

Gerçekten çok çok iyiydi. Bütün gece boyunca doğu kökenli, oryantal veya arapça şarkılar çalarak tempoyu düşürmüyor. Bu çok iyi çünkü aynı tarz müzik bu gibi mekanlarda bir süre sonra eğlence seviyesini düşürüyor.

Önce Timbaland - Apologize'la başladı Arabesque'in DJ'i sonrasında günümüzün Türkçe Pop şarkıları olsun, eski Türkçe Pop şarkıları olsun, Give Me Everything Tonight'la falan sırasıyla devam etti.

Oryantal'i eksik etmemişler doğal olarak..

Yani müzik çok çeşitli.



DJ müziğini yavaşçana kapatırken ışıklar kısılıyor, ve ilk olarak sahneye bir "zenne" çıktı. Göz alıcı köstümü ve parıl parıl makyajıyla güzel bir oryantal performansından sonra onu tekrar DJ'in şarkıları ve başka sahne performansları izledi.

Sırasıyla dansöz ve zenne showları bir birini takip etti..




Biz de hem yemek yiyip hem de dans etmekten geri kalmadık tabii..

Gerçekten her şey çok güzeldi, ruti ve doğum güün pastası da ;))



İsteğinize göre içkisiz (75 tl) veya sınırsız içkili (140tl) olarak fix menülerinizi seçebiliyorsunuz. Biz içkisiz fix menüyü seçip istediğimiz içkileri ekstra olarak ısmarladık. Size kalmış..

Arabesque, eski Al Jamal ve ondan da önce Safari diye bir gece kulübüymüş - müş çünkü Safari zamanında ben daha gece gezmelerine çıkmıyordum :)) Taksimden Nişantaşı'na gittiğinizi düşünün, orada yeni yapılan alt geçide girmeden hemen sağda.

Biz çok eğlendik, İstanbul'da ortalama bu tarz bir mekana göre fiyatının çok uygun olduğunu düşünüyorum. Ayrıca inanılmaz boğaz manzarası da Arabesque'i aşağı yukarı aynı konseptin sunulduğu Nahide'den bir adım öteye taşıyor bence.

Gitmediyseniz şiddetle tavsiye ediyorum! 











Bütün Arabesque personeline de buradan, güler yüzlü ve içten servisi için teşekkür etmek istiyorum. Okurlarsa tabii :))

p.s: Fotoğraf makinamın şarjı yoktu ve Maisy'cik olmasaydı bu güzel fotoğrafları da sizlerle paylaşamayacaktım. Thanks honeyyy ;))


!!! 20.09.2011 tarihinde yayınladığım bu kaydıma ufak bir şey eklemek istiyorum. Bu yazımın hala okunduğunu görüyorum ve şöyle küçük bir detay eklemek istedim. Ben arabesk'e gittiğimde yaz sonuydu ve bu cumartesi yani 5.10.2011de tekrar gideceğim rezervasyon için aradığımızda bu sefer içkisiz 90tl'ye fix menü olarak anlaştık sanırım. Yani fix menü fiyatlarında bazı değişiklikler olabilir. Bu nedenle arayıp özellikle bilgi almanızı da tavsiye ederim.!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder