Hürriyet

3 Kasım 2011 Perşembe

In the manner of speaking..





En son gittiğim Justin Timberlake'in oynadığı In Time filminde de bir sahnede çaldığını duydum oradan aklıma geldi tekrar. Nouvelle Vague'la ilgili zaten daha önceden yazı yazdığımı hatırlıyorum. In The Manner Of Speaking Nouvelle Vague'ın çok çok sevdiğim bir şarkısıdır. Sizle de paylaşmak istedim.



Şarkının sözleri çok güzel bence..

Oh give me the words
Give me the words
That tell me nothing
Oh give me the words
Give me the words
That tell me everything

bir kısmı..


Bu arada hazır sözü geçmişken, geçen sene geldiler mi tam hatırlamıyorum fakat Nouvelle Vague her sene mayıs ayı civarında Babylon'da konsere gelir. Ben daha hiç gidemedim, ihmalkarlığımdan mıdır bilemem.. Bu sene gelirse kesin gitmeyi düşünüyorum!! ;)



-you told me everything by saying nothing...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder