Hürriyet

9 Kasım 2011 Çarşamba

Oldies Baby!



 Geçen cuma (Ergin'ciğim büyük ısrarları sonucu) Babylon "oldies but goldies'e" gittik. Vestiyere ceketlerimizi bıraktıktan sonra fosforlu bileziklerimizi alıp girdik içeriye. Daha önce 2 kere gitmiştim oldies'e ama sanırım bu en eğlencelisiydi. Veya ben yaşlanıyorum bilemedim... :p



Babylon'un dekorasyonu değişmiş, çok da güzel olmuş. Ayrıca küçük bir sahne, dansçı kızlar ve diğer showlar da gerçekten başarılıydı. Bir zamanlar kanal d'deki (ay adı aklıma gelmiyor so you think you can dance'in Türkiye'de yapılanı :)) ) Michael Jackson taklidi yapabilen bir dansçı vardı. Şu an adına baktım google'dan ve buldum: Yiğit :)) Smooth Criminal şarkısıyla çok güzel bir dans yaptı. Gerçekten başarılıydı. Yani sahnedeki ona çok benziyordu tahminen odur diye düşünüyorum :)




Gerçekten eğlendik size de tavsiye ederim.





Asmalı Mescit Babylon'da giriş ücreti 40tl eğer önceden gidio
alırsanır öğrenciye 30 sanırım. Benden söylemesi. (biz maalesef 40'a aldık öğrenci kalmamıştı :( )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder