Hürriyet

14 Aralık 2011 Çarşamba

En Büyük Asker Benim Askerim





Hiç kafamda büyütmezdim, bilmezdim askerliğin ne demek olduğunu. Uzun dönemmiş, kısa dönemmiş sanki kolay bir süreçmiş gibi geliyordu bana. Ergin'le ilk tanıştığım günden beri bu askerlik ne ciddi bir olaymış anlamış oldum. Ama yine de geçen pazar günü gelene kadar beni bu kadar etkileyeceğini tahmin etmezdim.

Bedelli askerlik açıklamasını okulda arkadaşımın iphone'undan canlı izledim ellerim terleye terleye.. Sonra  askere yazılma sürecini takip ettim Ergin'in. Geçen cuma akşamı kısa dönem mi uzun dönem mi belli olana kadar yemek yiyemediğim zamanlar oldu. Sanırım insan çok sevdiği birinin uzağa gideceğini anlayınca fark ediyor bunun ne demek olduğunu. Neyse ki Ergin'ime kısa dönem çıktı. Hem de çok istediğimiz bir yer oldu. Tabii nasıl sevindiğimiz tahmin edersiniz. Bundan sonrası kolay diyordum. O rahat etsin de 5 ay geçer gider diyordum. Şimdi gideli daha iki gün oldu ama ben şimdiden çok özledim. Ve en kötü kısmı da onu arayamamak. İstediğimde onu arayabileceğim bir numaranın olmaması. 

Şimdi tek düşünebildiğim şey iyi mi? Rahat uyuyabildi mi? Yemeği nasıl? Kaçta arayabilecek? Arayabilecek mi? Ama bu dönem de geçecek biliyorum. Ve her şey çok çok güzel olacak. 

Şimdi tam yazımı yazarken telefon çaldı ve konuştuk. Bugün 3. gün ve sesi çok daha iyi geliyor. 

Bütün asker bekleyenleri allah kavuştursun. Batı'da Doğu'da herkese kolay olsun. Bundan sonra gideceklere de bol şans!!!

Ergin'le aynı dönemde askere giden Deyvi ve onu bekleyen Nazlı'yı da allah kavuştursun, çok kolay olsun.. :)















1 yorum:

  1. İçerik-Başlık : Sivil Toplum Kuruluşlarına Destek

    Assos Diamond, Türkiye'nin dört bir yanındaki sivil toplum kuruluşlarına destekçilerinin aracılığıyla Facebook üzerinden ulaşıp, onlara destek veriyor.

    İlk zamanlarda sadece kullanıcıların arkadaşlarıyla iletişimde kalmak, hoş vakit geçirmek amacıyla kullandığı Facebook, artık bazı büyük firmalar için en çok tercih edilen iletişim kanalı olarak gösteriliyor.

    Bu bilince sahip bir marka olarak Assos'ta dev projelerini Facebook üzerinden geliştiriyor. Facebook aracılığıyla 2. sosyal sorumluluk projesini hayata geçiren Assos, sosyal duyarlılığı yüksek bir marka olarak başarılı projelere imzasını atmaya devam ediyor.

    Assos "Gönülden Bağlıyım" projesi ile Türkiye'nin dört bir yanındaki 1000'e yakın sivil toplum kuruluşuna, takipçilerinin desteğiyle ulaşmayı amaçlıyor. www.facebook.com/assosonline
    adresinden yürütülen kampanyada, takipçilerin destek vermek istediği STK'yı belirleyip destek ver butonuna tıklamaları yeterli. Desteklenen STK'lardan minumum 3000 desteğe ulaşan ilk 30 STK'nın bilgisayar, yazıcı gibi ofis malzemeleri Assos tarafından karşılanıyor.

    Assos milyonlarca kullanıcıya ulaşıp, hem onları yeniliklerden haberdar etme hem eğlendirme hem de kendilerinin de destekleriyle topluma yararlı çalışmalar yapmak gibi bir çok faaliyeti Facebook aracılığıyla başarıyla yürütebilen bir marka olarak, bu yönde sürdürülebilir çalışmalarına hız kesmeden devam etmeyi hedefliyor.

    Sizde kuruluşlara destek veriniz .

    Mert

    YanıtlaSil