Hürriyet

9 Eylül 2011 Cuma

kylie'sblog music

Maroon 5 - Moves Like Jagger



Lykke Li - I Follow Rivers



Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony


Don Omar - Danza Kuduro ft. Lucenzo


Pitbull - Give Me Everything ft. Ne-Yo, Afrojack, Nayer



Bunlar bu yaz benim de en çok dinlediklerimden bir kaçı :) 

5 Eylül 2011 Pazartesi

Ve Sonunda Jamiroquai!!!






Yazın başında olması gereken Jamiroquai konseri, solist Jay Kay'in ayağının sakatlanması üzerine 5 Eylül'e ertelenmişti. Ve işte sonunda beklenen o gün geldi çattı :) Ben de şimdi eve döner dönmez, taze taze konser hakkındaki yorumlarımı yapayım dedim..

Öncelikle Kuruçeşme Arena'da ne zaman bir konser olsa trafik kilit noktaya geliyor. Anlayamıyorum neden İstanbul'da bu tarz problemlere çözüm bir türlü getirilemiyor? Her neyse biz de biraz geç çıktık ama saat 21.00'daki konser için 15 geçe falan oraaydık. Arena'da en sevdiğim şeylerden biri içeri girerken o ölümcül kuyrukların olmayışı. Yani yine beklediğim zamanlar da oldu ama genelde kuyruk çok uzun olsa bile hızlıca içeri giriş yapılabiliyor. Tabii genel olarak konuşuyorum.

Bu arada Şehir Fırsatı'nın organizasyonunu da gerçekte çok tuttum. Bir önce gittiğim Elton John konserinde de gerçi iyiydiler ama bu sefer de hiç beklemeden hemencecik alabildik biletimizi.

Girdiğimizde önce hemen yiyecek ve içecek bir şeyler aldık zaten daha konser başlamamıştı. Tam o sırada arkadaşlarımıza rastladık ve sohbete dalmışken konser başladı. Bir konserde en düşük mod genelde ilk 3 şarkıda olurmuş.. Yani başlayana kadar biraz dağınık falan gidebiliyormuş. Bu konserde de o tarzdı bence. Genel olarak çok sempatikti. Şarkılar zaten güzel, her ne kadar Ergin'e çok hitap etmese de ;) Alıştıkça o da sever belki..

Bildiğim sınırlı sayıda şarkısı var ve tüm şarkılar birbirine benziyor açıkçası. Ama ben zaten o tarz grupları ve şarkıcıları severim. Belirli bir çizgide ilerleyen. Başka bir şey beceremeyen demektense ben bir tarzı olan demeyi daha uygun buluyorum :)

Bu arada Virtual Insanity'i söylemedi! Şaşırmakla birlikte yanlış buldum. Sonuçta en meşhur şarkılarından bir tanesi üstelik Türkiye'de de baya biliniyor. Her neyse yine de güzeldi. Konserin başında yanımızda duran gerizekalı kız grubu sürekli üstümüze doğru hareketler yapıp sinirimi bozmasalardı daha da iyi olurdu ama neyse zaten sonra o sorunlu grubun yanından uzaklaştık :) İnsanların konserde dans etme isteklerini çok iyi anlıyorum zaten ben de ediyorum. Fakat dans ederken başkalarına çarpmak, itmek, sanki orası sadece senin bölgen yani.. Vallahi bu bir tek Türk'lerde var ne yazık ki! Tam bir kıroluk.

Neyse..

Sonraki dakikalarda yan tarafta duran minderlerin oraya doğru ilerledik ve orada da bir led ekran görünce konserin oradan daha güzel izlendiğine karar verdik.

Acaba Arena'da bir yükselti sistemi olsa daha güzel olmaz mı diye düşündüğüm oluyor bazen. Çünkü sahne çok yüksekte değil, ve görmek açıkçası zor.

Ayrıca klasik olarak bir başka konuya da yine dikkati çekmek istiyorum! Tabii ki de sigaraaaaaa :))) Şimdi Arena açık alan ona bir diyeceğim yok da.. Yani konser sırasında da zehirlenmeyiverin bari yaa. Hayır açık alan ama dip dibe durunca bütün dumanı, kokusu, o pis zehri bize de geliyor. Bence bu tarz mekanlarda da yasaklanmalı. Ha ne kadar uygulanabilir tabii orasını bilemem.

Konser 21.30 civarı başlayıp 23.20 civarında bitti. Fakant performans olarak konseri çok başarılı bulmadım maalesef. Ayrıca mekandan kaynaklanan bir ses sistemi bozukluğu da vardı. Mikrofon falan cızırdadı yani..

Onun dışında şarkılar iyiydi ama.

Böyle güzel organizasyonların devamını görmek dileğiyle ;)

Teşekkürler Jamiro :p