Hürriyet

27 Ocak 2012 Cuma

Kar Yagarken Kıbrıs'a Dogru.. ve Elie Saab

Yine çoook zaman olmuş yazmayalı, ve sanırım bütün postlarımın başlığı böyle başlıyor :)

Neyse... Finaller bitti, 3 haftalık tatildeyim. Bu haftanın çook çabuk bitmesini istedim pazartesiden beri çünkü yarın sabah 9.30'da Kıbrıs'a uçuyorum. Ve askerde olan Ergin'i görmeye gidiyorum nihayeeeet!!! Maalesef 1 gece kalıyorum ama olsun. 1 ay görüşmedikten sonra bu buluşma hem çok heycanlı hem de çok keyifli geçeceğe benziyor. Bu sabah uyandığımda bütün sokağı kaplamış kar beni biraz strese sokmuş olsa da bütün uçakların seferlerine devam ettiği haberini almak içimi rahatlattı. Umarım yarın sabah hava sadece yağmurlu olur :) ve ben hiç bir sorun çıkmadan uçağıma binebilirim.

Bunun yanında her zaman söylediğim gibi aşık olduğum ve bütün tasarımlarını istisnasız beğendiğim tek tasarımcı Elie Saab'dır. Onun yeni koleksiyonunun hem defilesini izledim hem de tek tek elbiselerin resimlerine baktım. Tek kelimeyle müthişler. Hem haute couture hem de ready-to-wear tasarımlarına bayıııldııım!!!!

En beğendiklerimden de bazılarını sizin için buraya koydum ;)

Resimlerde haute couture ve pret-a-porter yani hazır giyim elbiseler karışık, fakat hazır giyim olarak tasarlanan elbiseler bile o kadar şık ki... Hepsini almak ve giymek istiyorum :)))



























İşte defileleri de burada:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder